سنگ بازالت،بازالت،بازالت نما،بازالت ماكو،سنگ اسپراخون،اسلب بازالت،خريد بازالت،قيمت بازالت سنگ بازالت،بازالت،بازالت نما،بازالت ماكو،سنگ اسپراخون،اسلب بازالت،خريد بازالت،قيمت بازالت

سنگ بازالت ماکو

اسلب بازالت

اسلب بازالت ورقه هاي بزرگ از سنگ بازالت است كه توسط دستگاههاي مخصوص اره مي شود. سنگهاي ساختماني از معادن با اندازه هاي خيلي بزرگ استخراج ميشوند كه به آنها كوپ مي گويند.

سنگهاي كوپ براي برش و فرآوري به كارخانجات سنگبري و فرآوري ارسال ميشوند. در روش اسلب كوپ يا سنگ خام بصورت حركت رفت و برگشت و با تيغه مخصوص بصورت ورقه ورقه برش مي خورد.

ابعاد اسلب بازالت به ابعاد سنگ كوپ كه از معدن استخراج شده بستگي دارد اما معمولا ابعاد اين برشها از عرض 80 سانتي متر به بالا است. در اين مقاله سعي داريم بيشتر با اسلب بازالت آشنا شويم پس تا پايان مطلب ما را همراهي كنيد.

ويژگيهاي سنگ اسلب بازالت

روش جديد فرآوري و برش سنگهاي ساختماني مثل اسلب نسبت به روشهاي قديمي تر بجز افزايش جذابيت و زيبايي سنگ بطرز ملموسي باعث افزايش طول عمر و استحكام سنگ ميشوند.

در اين روش چون از دستگاههاي مدرن و پيشرفته و باكيفيت استفاده مي شود و برش، ساب، كاليبراسيون و صيقل كاري سنگ انجام مي شود و با توجه به اين كه عمليات نصب توري و اپوكسي كاري در پشت ورق اسلب صورت ميگيرد امكان خرد شدن، ترك خوردن و شكستگي سنگ به حداقل مي رسد.

پيشنهاد مي كنيم مطالعه مقاله سنگ اسپراخون را از دست ندهيد.

كاربردهاي سنگ اسلب بازالت

  1. سنگفرش كف پذيرايي و هال
  2. استفاده در فضاي داخلي ساختمان
  3. استفاده در ورودي ساختمان
  4. استفاده در ديواره هاي داخلي ساختمان
  5. استفاده در ديواره آسانسور
  6. استفاده در ديواره شومينه
  7. استفاده در ديوارهاي آشپزخانه

يكي از دلايل اين كاربرد وسيع از اسلب بازالت در پروژه هاي تجاري، اداري و مسكوني زيبايي و كيفيت خيره كننده اين سنگها و قيمت مناسب آنهاست. امروزه استفاده از سنگهاي با ابعاد بزرگتر يا سنگهاي اسلب نسبت به سنگهايي كه ابعاد كوچكتري دارند بيشتر متداول است و باعث يكدستي در فضا مي شود.

شركت سنگ بازالت ماكو

شركت سنگ بازالت ماكو با سابقه اي طولاني در اين زمينه دارنده مهمترين معادن سنگ اندزيت، گرانيت، بازالت و تراورتن در سطح كشور است. اين شركت با داشتن كارخانه هاي سنگبري در مناطق ماكو، فرآيند استخراج سنگ گرانيت را بصورت اسلب و تايل انجام مي دهد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/27 ساعت: ۱۶ توسط:basaltmaku :